سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پنج شنبه 91/5/19
تاریخ دربی 75 عوض نمیشود
سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه تاریخ دربی 75 تهران تغییر نمی‌کند، گفت: نیمی از بازی‌های هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر از جمله دیدارهای استقلال و پرسپولیس با حریفان‌شان به روز بیست و نهم مرداد موکول خواهد شد.
به گزارش مهر : سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه تاریخ دربی 75 تهران تغییر نمی‌کند، گفت: نیمی از بازی‌های هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر از جمله دیدارهای استقلال و پرسپولیس با حریفان‌شان به روز بیست و نهم مرداد موکول خواهد شد.
غلامرضا بهروان، سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری دیداری هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: نیمی از بازی‌های هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر به دلیل اینکه اردوی تیم ملی در مجارستان طولانی‌تر شده و این تیم دو روز دیرتر به کشور بازمی‌گردد، به تعویق افتاده و روز یکشنبه بیست و نهم مردادماه برگزار خواهد شد.
وی با اعلام اینکه دیدارهای تیم‌های استقلال و پرسپولیس با حریفان‌شان جزو بازی‌هایی است که به روز یکشنبه موکول می‌شود، تاکید کرد: با برنامه‌ریزی جدیدی که انجام داده‌ایم قطعا تاریخ دربی تغییر نخواهد کرد.
بهروان در خصوص بیانیه‌ای که روی سایت فدراسیون فوتبال منتشر شد و طی آن اظهاراتی از سوی دپارتمان تیم‌های ملی علیه وی مطرح شده بود، اظهار داشت: ما نامه مکتوب به مسئولان فدراسیون می‌دهیم و به آنها اعلام می‌کنیم که تغییر برنامه رقابت‌های لیگ برتر چه مشکلات حادی را برای ما ایجاد می‌کند اما به یکباره متوجه می‌شویم دوستان و همکاران علیه‌مان بیانیه‌ای را روی سایت فدراسیون فوتبال قرار داده و اتهاماتی را مطرح می‌کنند که به هیچ وجه صحت ندارد.
سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال تاکید کرد: با زبان روزه تاکید می‌کنم که هیچ گاه نگفتم کی‌روش برنامه‌های لیگ را بهم می‌ریزد و هیچوقت به خود اجازه نمی‌دهم که تیم ملی و برنامه‌های آن را زیر سئوال برده و در آن خللی ایجاد کنم.
وی افزود: متاسفانه این مسائل در زمان ریاست عزیزالله محمدی در سازمان لیگ نیز وجود داشت. احساس می‌کنم سینه ما مانند سیبل تیراندازی بوده و هر کسی که از راه می‌رسد یک تیر به ما می‌زند.
"بعضی‌ها از مظلومیت و نجابت ما سوءاستفاده می‌کنند"، بهروان با بیان این جمله تصریح کرد: بروید از آقایان بپرسید که چرا چنین بیانیه‌ای را در سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده‌اند. هیچگاه ادبم اجازه نمی‌دهد که علیه کی‌روش صحبت کنم، چون همواره برای او احترام زیادی قائلم.
وی خاطر نشان کرد: ما نیز از جنس فوتبال بوده و مشکلات و مسائل را می‌فهمیم و قطعا نمی‌گذاریم برنامه‌ریزی بازی‌های لیگ باعث شود تا به بازیکنان آسیب برسد اما این موضوع را نیز در نظر بگیرید که باید در قبال باشگاه‌ها پاسخگو باشیم و برنامه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا را نیز در نظر بگیریم.

نوشته شده توسط علیرضا باقری نسب در 12:33 عصر | نظر | لینک به این مطلب
پنج شنبه 91/5/19
صعود دو پلهای ایران در ردهبندی فیفا

تیم ملی ایران در تازه‌ترین رده‌بندی فدراسیون جهانی فوتبال با 2 پله صعود در مکان چهل و هشتم جهان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، در جدیدترین رده‌بندی فیفا تیم ملی ایران با 590 امتیاز پایین‌تر از تیم‌های ژاپن، استرالیا و کره جنوبی ایستاده است. پس از تیم ملی ایران هم تیم‌های ازبکستان، چین، اردن، عراق، کره شمالی و عمان رده‌های پنجم تا دهم برترین تیم‌های آسیایی را از آن خود کرده‌اند.

همچنین قطر و لبنان حریفان ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل به ترتیب در رده‌های 12 و 17 آسیا قرار گرفته‌اند.

در رده‌بندی کلی هم اسپانیا با 1605 امتیاز همچنان برترین تیم فوتبال جهان باقی ماند. آلمان با 1474 جایگاه دوم خود را حفظ کرد. انگلیس یک پله صعود داشت و با 1294 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد.

** رده‌بندی 10 تیم برتر جهان:

1- اسپانیا 1605 امتیاز

2- آلمان 1474 امتیاز

3- انگلیس 1294 امتیاز

4- اروگوئه 1236 امتیاز

5- پرتغال 1213 امتیاز

6- ایتالیا 1192 امتیاز

7- آرژانتین 1098 امتیاز

8- هلند 1053 امتیاز

9- کرواسی 1050 امتیاز

10- دانمارک 1017 امتیاز


نوشته شده توسط علیرضا باقری نسب در 12:30 عصر | نظر | لینک به این مطلب
پنج شنبه 91/5/19
آخرین وضعیت سوسا مشخص شد

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس از سالم بودن رباط صلیبی هافبک برزیلی خبر داد.

دکتر چشمه‌سری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین وضعیت سوسا اظهار داشت: پس از اینکه در خصوص زانوی این بازیکن کمی دچار اختلاف‌نظرهایی شدیم، دوباره از پای سوسا MRI گرفته شد که خوشبختانه امروز مشخص شد که لگامنت‌های پای سوسا و رباط او مشکلی ندارد.

وی افزود: چند جلسه درمان را مجددا برای او در پیش خواهیم گرفت تا مینیکس آسیب‌دیده‌اش را به شرایط آرمانی برگردانیم.

اگر مشکل خاصی نباشد، اوایل هفته آینده سوسا زیر نظر دکتر فرید رئیس کمیته پزشکی تحت معاینه دقیق قرار خواهد گرفت تا میزان دوری او از تمرینات پرسپولیس مشخص شود.

این موضوع در شرایطی است که دکتر فرید رئیس کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس دو روز گذشته از پارگی صددرصد مینیکس سوسا و آسیب‌دیدگی شدید رباط صلیبی او خبر داده بود.


نوشته شده توسط علیرضا باقری نسب در 12:29 عصر | نظر | لینک به این مطلب
پنج شنبه 91/5/19
محمد نوری هم به تیم ملی دعوت شد
با تصمیم کی‌روش، محمد نوری هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به تیم ملی دعوت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از مشکل خروج برای برخی از بازیکنان تیم ملی کی‌روش تصمیم گرفت که چند بازیکن را که در لیست انتظار بودند به تیم ملی دعوت کند. از همین‌رو پس از دعوت شهاب گردان، محمد نوری هافبک تیم فوتبال پرسپولیس نیز دقایقی قبل به تیم ملی فوتبال کشورمان دعوت شد.

گفتنی است: ماهینی، حسینی، گردان، انصاری‌فرد، قاضی، پولادی، کریمی و محمد نوری 8 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در تیم ملی کشورمان هستند.

محمد نوری قبلاً پاسپورت و مدارک لازم خود را به فدراسیون فوتبال تحویل داده بود.

نوشته شده توسط علیرضا باقری نسب در 12:28 عصر | نظر | لینک به این مطلب
پنج شنبه 91/5/19
انتشار عکس جعلی لیلاحاتمی با عادل!

انتشار عکسی مونتاژشده از لیلا حاتمی در اینترنت است که او را در کنار عادل فردوسی پور موقع تماشای رقابت تنیس المپیک لندن 2012 نشان می‌دهد. لیلا حاتمی که همزمان با این ماجرا در ایران است، در ادامه گفت‌وگو از چنین عکسی اظهار تعجب کرد و ضمن تکذیب حضورش در المپیک لندن؛ گفت واقعاً نمی‌دانم منظور و هدف‌شان از این کارها چیست؟

به نوشته تماشا: روزهای گذشته بود که مطلبی درباره احتمال «ممنوع‌الخروجی» لیلا حاتمی به استناد یک احتمال و گمانه‌زنی مبهم در نشریه "تلگراف" و نقل قولی بدون ذکر نام از سخنگوی قوه قضاییه در سایت "کافه سینما" منتشر شد و سپس به رسانه‌های دیگر رسید و بازتاب زیادی داشت. نشر بدون مدرک چنین خبر مهمی چه تاثیری در زندگی و کار حرفه‌ای هنرمندان ایرانی دارد که این روزها اطراف‌شان را حاشیه و حرف و حدیث فرا گرفته و وظیفه اخلاقی و حرفه‌ای مطبوعات و رسانه‌ها، مراقبت و حمایت از هنرمندان در مقابل رواج این شایعه‌هاست.

لیلا حاتمی در گفت‌وگویی با "سینمای ما" ضمن اظهار تاسف از انتشار چنین مسائلی، این خبر را تکذیب کرد.



اما مورد عجیب و جالب و همزمان خنده دار و تاسف‌بار دیگر، انتشار عکسی مونتاژشده از لیلا حاتمی در اینترنت است که او را در کنار عادل فردوسی پور موقع تماشای رقابت تنیس المپیک لندن 2012 نشان می‌دهد. لیلا حاتمی که همزمان با این ماجرا در ایران است، در ادامه گفت‌وگو از چنین عکسی اظهار تعجب کرد و ضمن تکذیب حضورش در المپیک لندن (!) گفت واقعاً نمی‌دانم منظور و هدف‌شان از این کارها چیست؟
 
عکس اصلی که قبل از این در فارس منتشر شده بود، فردوسی پور را در حال تماشای رقابت نیمه نهایی تنیس المپیک نشان می‌دهد. تصویر جعلی و مونتاژ شده که در سایت برداشت ریورس‌شده همین تصویر است که عکسی دور بر شده از لیلا حاتمی را کنار فردوسی‌پور گنجانده‌اند. نکته جالب این است که مونتاژ کننده عکس حتی به حالت صورت تماشاگران توجه نکرده و عکسی خندان از لیلا حاتمی را کنار تصویر جدی و دقیق بقیه کار کرده است. این عکس که جزو "پیشنهادهای سردبیر" این سایت هم هست


نوشته شده توسط علیرضا باقری نسب در 12:27 عصر | نظر | لینک به این مطلب
پنج شنبه 91/5/19
بهترین نتیجه کاروان ایران در تاریخ المپیک

بهترین نتیجه کاروان ایران در تاریخ المپیک


با کسب مدال طلای قاسم رضایی،‌ بهترین نتیجه تاریخ ادوار المپیک برای کاوران ورزش ایران به دست آمد.


 با کسب مدال طلای قاسم رضایی در رقابت‌های وزن 96 کیلوگرم کشتی فرنگی، بهترین نتیجه تاریخ ادوار المپیک کاروان با کسب 3 مدال طلا، یک نقره و یک برنز در المپیک 2012 لندن به دست آمد.

پیش از این بهترین نتیجه کاروان ورزش ایران در المپیک 2000 سیدنی با کسب 3 مدال طلا و یک برنز به دست آمده بود و ایران در این رقابت‌ها بیست و ششم شده بود.

امشب در رقابت‌های وزنه برداری فوق سنگین و پرتاب دیسک دوومیدانی امکان کسب مدال‌های دیگر برای کاروان ایران وجود دارد.

 

 


برچسب‌ها: بهترین نتیجه کاروان ایران در تاریخ المپیک


نوشته شده توسط علیرضا باقری نسب در 12:22 عصر | نظر | لینک به این مطلب
پنج شنبه 91/5/19
عبدولی یکی از شانسهای مدال بود

عبدولی‌ یکی از شانس‌های‌ مدال بود


سرمربی تیم کشتی فرنگی فرانسه گفت: عبدولی شانس زیادی برای کسب مدال داشت.


 پاتریس مقی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به لندن، گفت: استیو گینو خیلی مصمم بود، چون در پکن قهرمان شده بود و برای دفاع از عنوان خود مبارزه می‌کرد، اما در نهایت به برنز رسید که این مدال هم خیلی با ارزش است. واقعا مسابقه سخت و فشرده‌ای بود. عبدولی و استیو مبارزه سختی با هم داشتند، اما به نظرم هنگام بارانداز، عبدولی از پای خود استفاده کرد و داور خطای او را گرفت.

وی ادامه داد: عبدولی کشتی گیر خیلی خوبی است و به همین دلیل برایش ابراز تاسف می کنم. شما نباید زیاد ناراحت باشید؛ تاکنون در کشتی با احتساب مسابقه امشب 3 مدال کسب کرده‌اید و یک مدال هم به ما رسید.

سرمربی تیم کشتی فرنگی فرانسه گفت: عبدولی شانس زیادی برای کسب مدال داشت، اما این کشتی است و نتوانست به مراحل بعدی صعود کند.

 

 


برچسب‌ها: عبدولی‌ یکی از شانس‌های‌ مدال بود


نوشته شده توسط علیرضا باقری نسب در 12:20 عصر | نظر | لینک به این مطلب