سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یکشنبه 91/5/22
نظری به اردوی تیم ملی اضافه شد
امید نظری که ازسوی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به اردوی مجارستان دعوت شده بود، بعدازظهر روز شنبه به این کشور آمد و به اردو ملحق شد.
به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، نظری که عضو باشگاه انگل هولم سوئد است پیش از این در اردوی تیم ملی در ترکیه نیز حضور داشت اما در تیم ایران بازی نکرد. بدین ترتیب شمار بازیکنان حاضر در اردوی مجارستان به 21 نفر رسید. علیرضا حقیقی و اشکان دژاگه نیز روز 23 مرداد به مجارستان خواهند امد تا جمع 23 بازیکن دعوت شده کامل شود.
تیم ملی ایران که به منظور برپایی یک اردوی هفت روزه به مجارستان آمده است، روز 25 مرداد در شهر "کشکه مت" واقع در 86 کیلومتری بوداپست یک دیدار دوستانه و تدارکاتی با تیم ملی تونس برگزار خواهد کرد و روز بعد از آن عازم ایران می‌شود. تیم ایران بامداد روز جمعه 27 مرداد وارد تهران خواهد شد.

نوشته شده توسط علیرضا باقری نسب در 11:57 صبح | نظر | لینک به این مطلب
یکشنبه 91/5/22
فوتبال اروپا
کد خبر: 264867
تاریخ انتشار: 22 مرداد 1391 - 11:08
 باشگاه یوونتوس که به دلیل محرومیت سرمربی خود مجبور است بدون آنتونیو کونته در میادین حضور پیدا کند نخستین جام خود را بدست آورد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های یوونتوس و ناپولی در چارچوب دیدار سوپرجام باشگاه‌های ایتالیا در ورزشگاه لانه پرنده پکن واقع در چین با یکدیگر روبه‌رو شدند که در پایان یوونتوس توانست با نتیجه 4 بر 2 ناپولی را شکست داده و قهرمان شود.
در این دیدار ابتدا ادینسون کاوانی در دقیقه 27 برای ناپولی گل زد ولی 10 دقیقه بعد کوادو آساموا توانست گل تساوی را برای یوونتوس به ثمر برساند. گوران پندف در دقیقه 41 بار دیگر ناپولی را پیش انداخت تا بازیکنان این تیم با خیالی آسوده‌تر راهی رختکن شوند.
در نیمه دوم آرتورو ویدال، ستاره فصل پیش یوونتوس در دقیقه 74 و از روی نقطه پنالتی گل تساوی بیانکونری را زد. این نتیجه تا پایان 90 دقیقه باقی ماند تا این پیکار به وقت اضافه برود.
دقیقه 97 کریستین ماجیو به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا یوونتوس برای نخستین بار در این دیدار از حریف خود پیش بیفتد. میرکو ووچینیچ در دقیقه 101 گل چهارم بانوی پیر را وارد دروازه ناپولی کرد تا این تیم در پایان با نتیجه 4 بر 2 پیروز شده و عنوان قهرمانی سوپرجام ایتالیا را از آن خود کند.
کد خبر: 264863
تاریخ انتشار: 22 مرداد 1391 - 11:05
رئال مادرید و بارسلونا دو غول فوتبال اسپانیا با نتیجه‌ مشابه دو بر صفر از سد حریفان خود گذشتند.
به گزارش ایسنا، شنبه شب جهان فوتبال شاهد چند دیدار دوستانه باشگاهی بود که در مهم‌ترین آنها بارسلونا با دو گل دینامو بخارست رومانی را شکست داد.
گل‌های بارسلونا را در این دیدار که در ورزشگاه دینامو رومانی برگزار شد، لیونل مسی (4) و ابراهیم افلای (90) به ثمر رساندند.
در دیگر دیدار برگزار شده رئال مادرید دیگر غول فوتبال اسپانیا هم با همین نتیجه‌ مقابل سلیتک اسکاتلند به پیروزی رسید.
منچستر یونایتد نایب قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به دیدار هانوفر رفت و موفق شد این تیم رابا نتیجه‌ چهار بر سه شکست دهد.
گل‌های منچستر یونایتد را در این دیدار خاویر هرناندز (31) وین رونی (82 و 69) و شینجی کاگاوا (85) به ثمر رساندند.
** نتایج دیگر بازی‌ها
* اینتراخت فرانکفورت 4 ـ والنسیا 2
* اوگسبورگ 2ـ کوئینز پارک رنجرز 2
* کاردیف سیتی 4 ـ نیوکاسل یک
* نوریچ سیتی صفر ـ بوروسیامونشنگلادباخ 2
* لستر سیتی یک ـ ساندرلند صفر
* سوانسی 3 ـ اشتوتگارت 3
* ماینس 3 ـ سویا 3
* وردربرمن 3 ـ استون ویلا 3
* فرایبورگ یک- رئال بتیس صفر
* ویارئال 2 ـ لوانته یک
* ساوتهمپتون صفر ـ اودینزه 4
* سیه‌نا یک ـ رئال سوسیداد صفر
* آتلانتا یک ـ کیه‌وو 2
* مالا گا یک ـ اورتون صفر
* لاتزیو صفر ـ ختافه یک
* رئال مایورکا صفر ـ هامبورگ یک

نوشته شده توسط علیرضا باقری نسب در 11:56 صبح | نظر | لینک به این مطلب
یکشنبه 91/5/22
داوران احتمالی بازی پرسپولیس و استقلال

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، ترکی، قهرمانی، فغانی و مظفری‌زاده را کاندیداهای قضاوت بازی پرسپولیس و استقلال اعلام کرد و درباره تعامل با سرمربی تیم ملی گفت: هیچ مشکلی با کی‌روش نداریم.
به گزارش فارس از شهرستان ساری، غلامرضا بهروان از پیشکسوتان فوتبال مازندران و کشور است که سابقه چندین دوره حضور در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را دارد.

 
بهروان در حال حاضر به عنوان سرپرست سازمان لیگ، نایب رئیس دوم فدراسیون و ریاست هیئت فوتبال مازندران فعالیت دارد.

 
حضور غلامرضا بهروان در دفتر هیئت فوتبال در ساری موجب شد تا خبرنگار فارس فرصتی پیدا کند و گفت‌وگویی را با ایشان به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال انجام دهد.

 
* برگزاری شهرآورد پایتخت در سوم شهریور ماه

 
سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال از برگزاری هفتاد و پنجمین شهرآورد بزرگ پایتخت بین دو تیم پرسپولیس و استقلال در روز جمعه سوم شهریور از ساعت 19 در استادیوم بزرگ آزادی خبر داد.

 
غلامرضا بهروان افزود: تاریخ برگزاری شهرآورد تهران در روز سوم شهریور قطعی است و زمان این دیدار به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد.

 
* قضاوت داوران ایرانی در شهرآورد پایتخت

 
وی تصریح کرد: بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران در هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس را داوران ایرانی قضاوت خواهند کرد.

 
سرپرست سازمان لیگ فوتبال از کاندیدای چهار داور ایرانی برای بازی پرسپولیس و استقلال خبر داد و افزود: آقایان محسن ترکی، محسن قهرمانی، علیرضا فغانی و سعید مظفری‌زاده برای قضاوت این بازی از شانس زیادی نسبت به بقیه برخوردار هستند.
 
* برگزاری جام حذفی با حضور تیم‌های لیگ برتر و لیگ دسته یک فوتبال

 
بهروان از برگزاری جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد و بیان داشت: در فصل جاری لیگ فوتبال فشرده است و به همین منظور قصد داریم جام حذفی امسال با حضور تیم‌های لیگ برتری و لیگ دسته اولی به صورت تک‌حذفی برگزار شود.

 
وی گفت: در سال گذشته در جام حذفی فوتبال کشور تیم‌های لیگ دسته دوم و قهرمان استان‌ها حضور داشتند که در برنامه لیگ برتر و اردوهای تیم ملی تداخل ایجاد می‌کرد.

 
* هفته پنجم لیگ برتر با دو روز تاخیر برگزار می‌شود

 
بهروان از تاخیر دو روزه برخی بازی‌ها در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در هفته پنجم خبر داد و یادآور شد: این تاخیر به خاطر اردوی یک هفته‌ای تیم ملی فوتبال کشور در مجارستان و بازی دوستانه مقابل تونس است.

 
این مسئول گفت: تیم ملی فوتبال در روز 25 مرداد در بوداپست مجارستان با تیم ملی فوتبال تونس بازی تدارکاتی را انجام می‌دهد.

 
وی ادامه داد: هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور در برخی بازی به جای 27 مرداد با دو روز تاخیر در روز 29 مرداد برگزار می‌شود.

 
* سقوط 9 تیم از لیگ دسته یک فوتبال

 
سرپرست سازمان لیگ فوتبال کشور در ادامه از برگزاری فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال کشور از 23 شهریور خبر داد و ابراز داشت: در سال جاری 28 تیم در دو گروه 14 تیمی به صورت رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند.

 
بهروان از کاهش تیم‌ها در لیگ دسته یک اشاره کرد و گفت: در فصل جدید 9 تیم از لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور سقوط می‌کنند.

 
وی تصریح کرد: در برنامه چهارساله قصد داریم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور با حضور 18 تیم در یک گروه به صورت رفت و برگشت برگزار شود.

 
* اوایل مهر آغاز لیگ دسته دو فوتبال

 
سرپرست سازمان لیگ فوتبال کشور همچنین از برگزاری لیگ دسته دو فوتبال کشور در اوایل مهر ماه با حضور 28 تیم خبر داد و افزود: این تیم‌ها در دو گروه 14 تیمی به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند.

 
این مسئول از کاهش تیم‌ها در لیگ دسته دو هم اشاره کرد و متذکر شد: در لیگ دسته دو نیز 9 تیم سقوط و چهار تیم صعود می‌کنند.

 
* لیگ فوتبال به طور منظم برگزار می‌شود

 
وی در ادامه از برنامه‌ریزی منظم لیگ دسته یک و دوم فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد و یادآور شد: برای اینکه برنامه لیگ تغییر نکند در هر فصل دو هفته معوقه قرار دادیم تا بازی‌های عقب افتاده برگزار شود.

 
بهروان تصریح کرد: برای اینکه شاهد فوتبال پاک در کشور باشیم تمام بازی‌های شهرآورد و هم‌استانی در لیگ دسته یک و دو در هفته‌های نخست برگزار می‌شود.

 
* باشگاه‌های بدهکار با کسر امتیاز مواجه می‌شوند

 
سرپرست سازمان لیگ فوتبال کشور در توصیه به مدیران باشگاه‌های بدهکار بیان داشت: تیم های حاضر در لیگ دسته یک و دو فوتبال باشگاه‌های کشور در صورت بدهکاری به بازیکنان و مربیان با کسر امتیاز و جریمه مالی مواجه می‌شوند.

 
وی از بدهکار بودن بیشتر باشگاه‌ها در لیگ دسته یک و دو فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: در فصل جاری این مسابقات فقط چند باشگاه مشکل بدهکاری و حضور در لیگ ندارند.

 
* هیچ مشکلی با کارلوس کی‌روش نداریم

 
بهروان با انتقاد از برخی رسانه‌ها تصریح کرد: برخی از رسانه‌ها بی‌جهت مسائلی را عنوان می‌کنند که صحت ندارد.

 
سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال تصریح کرد: هیچ مشکلی با کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی نیست، ولی بی‌جهت برخی‌ها به آن دامن می‌زنند و از زبان خود مسائلی را عنوان می‌کنند.

 
* حضور 6 تیم مازندرانی در لیگ دسته یک و دو فوتبال

 
این مسئول از حضور شش تیم مازندرانی در لیگ دسته یک و دو فوتبال کشور در فصل جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: تیم‌های نساجی و سایپا شمال به عنوان دو نماینده مازندران در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور هستند.

 
وی متذکر شد: تیم‌های صنعت و استقلال ساری، نوژن شهرداری نوشهر و نفت محمودآباد به عنوان چهار تیم مازندرانی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور هستند.

 
بهروان در پایان خاطرنشان کرد: نماینده‌های مازندران برای حضور در این مسابقات با جذب بازیکن و مربیان باتجربه مشغول تمرین و اردوهای مختلف هستند.


نوشته شده توسط علیرضا باقری نسب در 11:53 صبح | نظر | لینک به این مطلب
یکشنبه 91/5/22
بازی پرسپولیس با برق!
پرسپولیس روز دوشنبه در یک بازی دوستانه برابر برق شیراز به میدان می‌رود.
به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس؛ سرخپوشان امروز و فردا تمرین‌های خود را پشت درهای بسته و از ساعت 19 انجام خواهند داد.
مانوئل در غیاب ملی‌پوشان، شاگردان خود را از ساعت 18 روز دوشنبه در ورزشگاه درفشی‌فر به مصاف تیم برق شیراز خواهد فرستاد.
بنابر اعلام کادر فنی و با هماهنگی سرپرست تیم حضور تماشاگران و نمایندگان رسانه های گروهی برای تماشای این دیدار آزاد خواهد بود.

نوشته شده توسط علیرضا باقری نسب در 11:51 صبح | نظر | لینک به این مطلب
یکشنبه 91/5/22
فرشاد احمدزاده به پرسپولیس پیوست
 با تصمیم ژوزه مانوئل بازیکن سابق تیم سابق داماش گیلان به پرسپولیس پیوست.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، مسئولان باشگاه پرسپولیس برای رفع چند نقطه از ضعف‌های تیم فوتبال خود مجددا دست به جذب چند بازیکن جوان زده‌اند.
از همین رو با تصمیم مانوئل ژوزه، فرشاد احمد زاده بعد از ظهر امروز با عقد قرار داد 3 ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.
این بازیکن سابقه حضور در تیم فوتبال داماش گیلان را دارد و جزو سهمیه زیر 23 سال پرسپولیس محسوب می‌شود.

نوشته شده توسط علیرضا باقری نسب در 11:50 صبح | نظر | لینک به این مطلب
یکشنبه 91/5/22
جدایی مهاجم پرسپولیس در نیم فصل

احتمال جدایی مهاجم پرسپولیس از این تیم در نیم فصل لیگ برتر قوت گرفت.

به گزارش اوج نیوز، هادی نوروزی که در اغلب بازی های این فصل خارج از لیست 18 نفره قرار داشته، قصد جدایی از جمع پرسپولیسی ها را دارد.
 

در صورتی که وی به تصمیم قطعی در این خصوص برسد مذاکرات خود را برای یافتن یک تیم جدید آغاز خواهد کرد.
 

البته نوروزی برای جدایی باید رضایت مدیران باشگاه را نیز جلب کند


نوشته شده توسط علیرضا باقری نسب در 11:49 صبح | نظر | لینک به این مطلب
شنبه 91/5/21
المپیک لندن؛

لندن - آمریکا در پایان چهاردهمین روز مسابقات المپیک لندن، فاصله مدال های خود را با چین افزایش داد و با مجموع 94 مدال (41 طلا، 26 نقره و 27 برنز) جایگاهش را در صدر جدول تحکیم بخشید.

1391/05/21 - 02:45

به گزارش ایرنا، چین که تا دو روز پیش صدر جدول را در اختیار داشت هم اکنون با مجموع 81 مدال شامل 37 طلا، 25 نقره و 19 برنز در جایگاه دوم قرار دارد. کشورهای انگلیس، روسیه و کره جنوبی نیز به ترتیب رده های سوم تا پنجم را به خود اختصاص داده اند.

جمهوری اسلامی ایران نیز جمعه شب با دریافت یک مدال نقره دیگر توسط صادق گودرزی در رقابت های وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد، تعداد مدال های خود را دو رقمی(10 مدال) کرد و همچنان در ردیف چهاردهم جدول قرار دارد.

در پایان روز چهاردهم بازیها، 82 کشور از مجموع 204 کشور شرکت کننده در مسابقات المپیک حداقل یک مدال دریافت کرده اند که این تعداد نسبت به روز پنجشنبه، دو کشور افزایش یافته است.

وضعیت رتبه بندی کشورهای صاحب مدال در پایان مسابقات روز جمعه به شرح زیر است:

رتبه، کشور -- طلا -- نقره -- برنز -- مجموع

1- آمریکا -- 41 -- 26 -- 27 -- 94

2- چین -- 37-- 25 -- 19 -- 81

3- انگلیس -- 25 -- 15 -- 17 -- 57

4- روسیه -- 15 -- 21 -- 27 -- 63

5- کره جنوبی -- 13 -- 7 -- 7 -- 27

6- آلمان -- 10 -- 18 -- 14 -- 42

7- فرانسه -- 9 -- 9 -- 12 -- 30

8- مجارستان -- 8 -- 4 -- 3 -- 15

9- استرالیا -- 7 -- 14 -- 10 -- 31

10- ایتالیا -- 7 -- 6 -- 8 -- 21

11- هلند -- 6 -- 5 -- 8 -- 19

12- قزاقستان -- 6 -- صفر -- 4 -- 10

13- ژاپن -- 5-- 14 -- 16-- 35

14 - ایران -- 4 -- 5 -- 1 -- 10

15 - نیوزیلند -- 4 -- 3 -- 5 -- 12

16- کره شمالی -- 4 -- صفر -- 2 -- 6

17 - جاماییکا -- 3 -- 4 -- 3 -- 10

18- بلاروس -- 3 -- 3-- 4 -- 10

18 - کوبا -- 3 -- 3 -- 4 -- 10

20- اوکراین -- 3 -- 1 -- 9 -- 13

21- آفریقای جنوبی -- 3-- 1 -- 1 -- 5

22 - اتیوپی -- 3 -- صفر -- 3 -- 6

23 - اسپانیا-- 2 -- 8 -- 3 -- 13

24 - رومانی -- 2 -- 5 -- 2 -- 9

25 - دانمارک-- 2 -- 4 -- 3 -- 9

26 - جمهوری چک -- 2 -- 3 -- 3 -- 8

26 - کنیا -- 2 -- 3 -- 3 -- 8

28- برزیل -- 2 -- 2 -- 8 -- 12

29 - لهستان -- 2 -- 2 -- 6 -- 10

30- کرواسی -- 2 -- 2 -- 1 -- 5

31- ترکیه -- 2 -- 1 -- 1 -- 4

32 - سوییس -- 2 -- 1 -- صفر -- 3

33 - کانادا -- 1 -- 5 -- 11 -- 17

34- کلمبیا -- 1 -- 3 -- 4 -- 8

35- سوئد -- 1 -- 3 -- 3 -- 7

36 - گرجستان -- 1 -- 2 -- 1 -- 4

37- آرژانتین -- 1 -- 1 -- 2 -- 4

37 - اسلوونی -- 1 -- 1 -- 2 -- 4

39 - نروژ -- 1 -- 1 -- 1 -- 3

39 - تونس -- 1 -- 1 -- 1 -- 3

41- دومنیکن -- 1 -- 1 -- صفر -- 2

42 - ایرلند جنوبی -- 1 -- صفر -- 3 -- 4

43- لیتوانی -- 1 -- صفر -- 2 -- 3

44 - لتونی -- 1 -- صفر -- 1 -- 2

45- ونزوئلا -- 1 -- صفر -- صفر -- 1

45- گرانادا -- 1 -- صفر -- صفر -- 1

45 - الجزایر -- 1 -- صفر -- صفر -- 1

45 - باهاما -- 1 -- صفر -- صفر -- 1

49- مکزیک -- صفر -- 3 -- 2 -- 5

50 - آذربایجان -- صفر -- 2 -- 5 -- 7

51 - مصر -- صفر -- 2 -- صفر -- 2

52 - هند -- صفر -- 1 -- 3 -- 4

52 - مغولستان -- صفر -- 1 -- 3 -- 4

52 - اسلواکی -- صفر -- 1 -- 3 -- 4

55 - ارمنستان -- صفر -- 1 -- 2 -- 3

55 - بلژیک -- صفر -- 1 -- 2 -- 3

57 - بلغارستان -- صفر -- 1 -- 1 -- 2

57- استونی -- صفر -- 1 -- 1 -- 2

57 - اندونزی -- صفر -- 1 -- 1 -- 2

57 - صربستان -- صفر -- 1 -- 1-- 2

57 - تایلند -- صفر -- 1 -- 1 -- 2

57 - تایوان -- صفر -- 1 -- 1 -- 2

57 - مالزی -- صفر -- 1-- 1 -- 2

64 - گواتمالا -- صفر -- 1 -- صفر -- 1

64 - بوتسوانا -- صفر -- 1 -- صفر -- 1

64- قبرس -- صفر -- 1 -- صفر -- 1

64- فنلاند -- صفر -- 1 -- صفر -- 1

64 - پرتغال -- صفر -- 1 -- صفر -- 1

69- ازبکستان -- صفر -- صفر -- 3 -- 3

70 - یونان -- صفر -- صفر -- 2 -- 2

70 - مولداوی -- صفر -- صفر -- 2 -- 2

70 - قطر -- صفر -- صفر -- 2 -- 2

70 - سنگاپور -- صفر -- صفر -- 2 -- 2

70 - ترینیداد و توباگو -- صفر -- صفر -- 2 -- 2


نوشته شده توسط علیرضا باقری نسب در 12:38 عصر | نظر | لینک به این مطلب
شنبه 91/5/21
المپیک با دوی ماراتن از لندن می رود

تهران – فردا (یکشنبه) بازی های المپیک 2012 لندن به پایان می رسد و همچون همیشه دوی ماراتن آخرین مسابقه ای است که ورزشکاران در آن به میدان می روند.

1391/05/21 - 02:45

به گزارش ایرنا، در رقابت های شانزدهمین روز المپیک ورزشکاران در 11 رشته به مصاف هم می روند.

برگزاری فینال رشته های والیبال، بسکتبال و هندبال مردان نیز از جذاب ترین رقابت های آخرین روز المپیک خواهد بود.

مصاف روسیه با برزیل در فینال والیبال و آمریکا با اسپانیا در فینال بسکتبال می تواند زیبایی های این دو مسابقه را دو چندان کند.

برنامه کامل رقابت های فردا به این شرح است:

** دو و میدانی

دوی ماراتن مردان

** بسکتبال

رده بندی و فینال مردان

آرژانتین – روسیه

آمریکا – اسپانیا

** دوچرخه سواری کوهستان

فینال کراس کانتری مردان

** ژیمناستیک ریتمیک

** هندبال

رده بندی و فینال مردان

مجارستان – کرواسی

سوئد – فرانسه

** پنجگانه زنان

** والیبال

رده بندی و فینال مردان

بلغارستان – ایتالیا

روسیه – برزیل

** واترپلو

رده بندی هفتم و هشتم

آمریکا – استرالیا

رده بندی پنجم و ششم

اسپانیا – مجارستان

رده بندی مدال برنز

مونته نگرو – صربستان

فینال

کرواسی – ایتالیا

** کشتی آزاد

اوزان 66 و 96 کیلوگرم مردان


نوشته شده توسط علیرضا باقری نسب در 12:36 عصر | نظر | لینک به این مطلب
شنبه 91/5/21
روسیه و برزیل به فینال والیبال صعود کردند

تهران – تیم های روسیه و برزیل با پیروزی مقابل بلغارستان و ایتالیا به مسابقه نهایی والیبال مردان بازی های المپیک 2012 لندن راه یافتند.

1391/05/21 - 02:45

به گزارش ایرنا، در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها ابتدا روسیه با نتیجه سه بر یک بلغارستان را شکست داد تا خود را به عنوان نخستین فینالیست معرفی کند.

در مسابقه دوم نیز برزیل در یک بازی دیدنی سه بر صفر از سد ایتالیا گذشت تا یک بار دیگر این تیم را از رسیدن به طلای المپیک محروم کند.

روسیه و برزیل در مرحله گروهی این رقابت ها نیز با هم روبرو شده بودند که برزیل با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیده بود.

برزیل پیش از این دو بار در 1988 سئول و 2004 آتن طلای والیبال المپیک را به دست آورده است.

روسیه هم در المپیک های 1964 توکیو، 1968 مکزیکوسیتی و 1980 مسکو و البته در دوران اتحاد جماهیر شوروی سه بار به مدال طلای والیبال دست یافته است.


نوشته شده توسط علیرضا باقری نسب در 12:34 عصر | نظر | لینک به این مطلب
شنبه 91/5/21
قرعه کشی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا
تیم های های راه یافته به مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا حریفان خود را شناختند.
به گزارش ایسنا مراسم قرعه کشی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و 20 تیم راه یافته به این مرحله حریفان خود را شناختند.
بر اساس این قرعه کشی تیم های حاضر در این مرحله باید در تاریخ 21 و 22 اوت دیدار رفت و یک هفته بعد از آن دیدار برگشت را برگزار کنند.
نتایج کامل قرعه کشی مرحله پلی آف:
Fc بازل – کلوژ
هلسینگبورگز- سلتیک کلاسکو
باته بوریسف-کریات
لیماسول- اندرلشت
دیناموزاگرب- ماریبور
براگا-اودینزه
اسپارتاک مسکو- فنرباغچه
مالاگا-پاناتینایکوس
بوروسیا مونشن گلادباخ-دیناموکیف
لیل-fc کپنهاگن

نوشته شده توسط علیرضا باقری نسب در 12:24 عصر | نظر | لینک به این مطلب