سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شنبه 91/5/21
حواشی اولین تمرین تیم ملی در مجارستان
 تمرین تیم ملی فوتبال ایران در مجارستان با حضور بازیکن تازه‌وارد و بدنساز جدید برگزار شد.
 
به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، تمرین اول تیم ملی فوتبال ایران در مجارستان، بعدازظهر روز پنجشنبه با حضور 20 بازیکن حاضر در اردو زیرنظر کارلوس کی‌روش سرمربی و سایر اعضای کادر فنی در محل کمپ تیم های ملی مجارستان برگزار شد. در این تمرین که برای اولین بار "بارت کاوبرگ" مربی بدنساز جدید تیم ملی نیز حضور داشت، ابتدا کی‌روش او و رضا قوچان نژاد را به سایر بازیکنان معرفی و سپس دقایقی برای آنان صحبت کرد و سپس بازیکنان زیرنظر کاوبرگ بدن های خود را گرم کرده و آماده تمرین شدند.
 
این تمرین نسبتا سبک بود. در این تمرین بازیکنان پس از نرمش اولیه به دو گروه تقسیم شده و فوتبال گل کوچک بازی کردند و بعداز چند دقیقه بازی، کاوبرگ کار نرمش، دویدن و بدنسازی را با آن ها دنبال می کرد. در بخش پایانی تمرین نیز بازیکنان در قالب دو تیم، دقایقی را به بازی فوتبال پرفشار در زمین کوچک پرداختند. در این تمرین کلیه بازیکنان بویژه قوچان نژاد که برای نخستین بار در اردوی تیم ایران حضور یافته بود، با طراوت و انگیزه ویژه ای تمرین کردند. دو دروازه بان حاضر در اردو نیز تمرینات اختصاصی خود را زیرنظر دن گاسپار مربی دروازه بان های تیم ملی انجام دادند.
تمرین بعدی تیم ملی ساعت 10 صبح روز جمعه به وقت محلی ( 12:30 به وقت ایران) برگزار می شود.
 
گفتنی است در نخستین روز از حضور تیم ملی فوتبال ایران در اردوی مجارستان، هادی عقیلی، رضا قوچان نژاد و مربی جدید بدنساز تیم ملی به اردو ملحق شدند.ذمربی جدید بدنساز تیم ملی اهل کشور بلژیک است. وی در جلسه ای با حضور کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران و سایر اعضای کادر فنی شرکت و کی‌روش شرح وظایف دقیق و برنامه تمرین را برای او تشریح کرد.
 

نوشته شده توسط علیرضا باقری نسب در 12:17 عصر | نظر | لینک به این مطلب